شناسهٔ خبر: 176884 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ابوترابی: باید وزیری جوان سکان وزارت کار را به دست بگیرد

ابوترابی یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آنجا که رفاه زندگی مردم با وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی گره خورده است باید وزیری صاحب نظر و جوان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شود.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به ویژگی هایی که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید دارا باشد، بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بسیار کلیدی است. روز به روز بر اهمیت این وزارتخانه نیز افزوده می شود. امور مربوط به بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی نیز زیر نظر این وزارتخانه است. از سوی دیگر طرح عظیم هدفمندی یارانه ها و دهک بندی خانوار زیر نظر این مجموعه است و تاثیر عملکرد این وزارتخانه در تمام ابعاد زندگی مردم بسیار پررنگ است.

وی در ادامه اظهار کرد: رفاه زندگی مردم، امور بازنشستگان و بحث اشتغال از ماموریت‌های این وزارتخانه است و وزاتخانه ای بسیار عریض و طویل می باشد. لذا باید وزیری توانمند، قاطع، پرانرژی  و جوان سکان اداره این وزارتخانه را به دست بگیرد. علاوه بر دانش و تخصصی که باید وزیر پیشنهادی تعاون دارا باشد، باید انرژی جوانی را نیز داشته باشد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز گزینه نهایی برای اخذ رای اعتماد به منظور تصدی این وزارتخانه کلیدی به مجلس معرفی نشده و نمی توان در خصوص افرادی که گمانه زنی می‌شود اظهار نظر کرد، اما باید گزینه پیشنهادی از توانمندی لازم و انرژی جوانی بهره مند باشد.

نظر شما