شناسهٔ خبر: 176724 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

دولت سیزدهم با مهار کرونا چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آورد

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدام دولت سیزدهم در مهار بیماری کرونا فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی کشور به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور گفت: دولت سیزدهم با مهار کرونا، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آورد، این موفقیت بزرگ نتیجه زحمات دولت سیزدهم و کادر درمان است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول دو سال گذشته بیماری کرونا سایه سنگین بر ابعاد مختلف زندگی مردم به ویژه در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی انداخته بود.

قادری اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس‌ها کرونا در کشور فعالیت بسیاری از واحدهای تولیدی و بازار تعلیق و در مواقعی تعطیل شد اما با اقدام دولت آیت‌الله رئیسی در مهار بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده در این حوزه شاهد رفع این مشکل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های دولت در واکسیناسیون گسترده آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا به صفر رسیده و یا تک رقمی شده است و آمار مبتلایان به این بیماری نیز بسیار کاهش یافته است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقدام دولت در مهار بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده و تلاش‌های کادر درمان برای مقابله با این بیماری قابل تقدیر است.

نظر شما