شناسهٔ خبر: 175214 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران دسیسه‌ای شکست خورده است

یعقوب  رضا زاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع تشکیل ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران سیاستی شکست خورده است.

به گزارش «نماینده»، یعقوب رضازاده در واکنش به درخواست ضدایرانی  رئیس رژیم صهیونیستی مبنی بر تشکیل ائتلاف جهانی علیه جمهوری اسلامی، گفت: سران رژیم صهیونیستی مدت های زیادی تلاش کردند سیاست ایجاد اجماع علیه تهران را اجرایی کنند اما همواره با شکست مواجه شده اند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها امروزه در ترس به خواب می روند، اظهار کرد: زیرا از توانمندی جبهه مقاومت و در راس آن، ایران اسلامی هراس دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان زیادی در رژیم صهیونیستی تلاش کردند با همسایگان ایران و همچنین دیگر کشورهای فرامنطقه ای سیاست های خصمانه علیه کشورمان اعمال کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که هیچگاه نتوانستند دسیسه های شوم خود علیه ملت ایران را محقق کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اسرائیلی ها از احیای برجام هراس دارند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود مقامات این رژیم منحوس اقدام به دوره گردی ها منطقه ای و فرامنطقه ای می کنند تا شاید با افزایش فشار بر برخی کشورها، رویه مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک این بار نیز مقامات اسرائیلی با شکست سخت تری مواجه خواهند شد.

نظر شما