شناسهٔ خبر: 175167 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

جوکار: کارنامه و عملکرد مجلس یازدهم قابل قبول بوده است

محمدصالح جوکار43 رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه و عملکرد مجلس باتوجه تغییر دولت، قابل قبول بوده است

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ، درباره عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته، اظهارکرد: مجلس یازدهم در زمینه قانون گذاری و نظارت نسبت به مجالس دیگر متفاوت بود. همچنین جوانی میانگین سنی مجلس و تجربه کار اجرایی، کادر سازی خوبی را در مجلس شکل داد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم افزود: طرح جهش تولید مسکن یکی از طرح‌های خوب مجلس بود که می‌تواند معضلات حوزه مسکن را حل کند. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیز در حوزه سیاست خارجی بسیار حائز اهمیت بود.

جوکار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مجلس یازدهم در یک سال گذشته اظهارکرد: کارنامه و عملکرد مجلس باتوجه تغییر دولت، قابل قبول بوده است و به عملکرد مجلس نمره 17 می‌دهم. از طرفی، مقام معظم رهبری نیز نسبت به عملکرد مجلس یازدهم رضایت دارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:آیین‌نامه داخلی مجلس، چارچوب حرکت نمایندگان در زمینه نظارت و قانونگذاری را مشخص کرده است. آیین‌نامه داخلی مجلس در این دوره هیچ تغییری نکرده و باید اصلاح شود.

نظر شما