شناسهٔ خبر: 174894 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سال آینده اوضاع بورس بهتر می شود

پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به مذاکرات برجام و رویکردهای خارج از کشور، گشایش‌هایی در حوزه اقتصاد کشور و مهمتر از همه بازار سرمایه فراهم خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی روند معاملات بورس برای سال ۱۴۰۱ را بسیار خوب پیش بینی کرد و افزود: پیش‌بینی مجلس درباره جایگاه بازار سرمایه این است که با توجه به مذاکرات برجام و رویکردهای خارج از کشور، گشایش‌هایی در حوزه اقتصاد و مهمتر از همه بازار سرمایه فراهم شود.

وی در ادامه افزود: کارها و اقدامات مهمی توسط تیم اقتصادی دولت سیزدهم، مدیران و مسئولان کشور همراه با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دست اجرا است. این تلاش‌ها، هم شامل اقدامات درونی برای بهبود عملکردها می‌شود و هم اقدامات بیرونی موازی را در بر می‌گیرد.

پورابراهیمی عنوان کرد: احکامی که اثرات منفی بر بازار بورس دارند به طور حتم توسط نمایندگان، به خصوص کمیسیون اقتصادی مجلس بازنگری خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: پیگیری مجلس و دولت برای رفع مشکلات بازار سرمایه، می‌تواند اثر مثبت داشته و روند فعالیت شرکت‌ها را با وضعیت بهتری مواجه کند.

نظر شما