شناسهٔ خبر: 174162 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نیکزاد خبر داد:

تحقق ۱۸ مورد از ۲۸ مصوبه نظارتی میدانی از شهرستان‌های ملکان، کلیبر، خداآفرین و هوراند/مابقی مصوبات در آینده عملیاتی می شوند

نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پیگیری و تحقق ۱۸ مورد از مصوبات سفر به شهرستان های ملکان، کلیبر، خداآفرین و هوراند توسط مسئولان اجرایی کشور خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی نیک زادثمرین با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه ۹ آبان ماه) با مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای پیگیری مصوبات سفر به شهرستان های ملکان، کلیبر، خداآفرین و هوراند، گفت: در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال گذشته با حضور مسئولان از مسائل مربوط به شهرستان ملکان بازدید صورت گرفت.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این راستا مسائل مربوط به بانک های ملت و صادرات، شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقلی و راه آهن، وزارت نیرو، سازمان راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به ملکان احصاء و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برخی از مصوبات مربوط به سفر شهرستان ملکان اجرایی شده و مابقی نیز طی یک ماه آینده پیگیری خواهد شد، ادامه داد: همچنین پس از وقوع زلزله در شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در تاریخ ۲۳ مرداد ماه سال جاری به این مناطق سفر کردند تا از نزدیک مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

نیک زادثمرین با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مصوبات سفر مذکور اجرای شده و مابقی نیز در حال پیگیری است، تصریح کرد: در این رابطه باید اذعان کرد برگزاری این جلسات پیگیری، نشان می دهد مسئولان صادق الوعده هستند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیری تخصیص اعتبار برای سد ملکان، تخصیص تسهیلات برای کشاورزان آسیب دیده کلیبر، خداآفرین و هوراند و غیره از جمله موضوعات مهم پیگیری شده در جلسه امروز است، خاطرنشان کرد: مجموع ۱۸ مورد از ۲۸ موضوع مصوب شده مرتبط با دو سفر مذکور اجرایی شده که راضی کننده است و مابقی نیز اجرایی خواهد شد زیرا در این سفرها آنچه پیگیری می شود، تکلیف خارج از امکان اجرایی شدن نیست.

نظر شما