شناسهٔ خبر: 173694 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی با اشاره به قدرت پهپادی ایران:

بحرین و رژیم صهیونیستی درصدد دامن زدن به سیاست ایران هراسی هستند

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد همکاری بحرین و رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای کشورمان، دامن زدن به سیاست ایران هراسی است.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی در خصوص پشت پرده همکاری بحرین و رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای کشورمان، گفت: یکی از پروژه های غربی ها در منطقه، پررنگ کردن سیاست ایران هراسی است لذا موضوع مذکور در این راستا معنا پیدا می کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع وقتی کشوری از موضوعی هراس داشته باشد، حاضر خواهد شد برای جلب حمایت هزینه کند؛ از این رو مشاهده می شود دلارهای نفتی در راستای خرید تسلیحات و برنامه های نظامی غربی ها و رژیم صهیونیستی صرف می شود.

وی با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران مهمترین پشتوانه صلح و امنیت منطقه است و این امر موضوعی است که کشورها از آن غافل هستند، ادامه داد: به عبارتی حکام و رژیم هایی مانند بحرین که دارای پشتوانه مردمی نیستند، تلاش می کنند از پشتیبانی ها و حمایت های بیگانگان بهره مند شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس چنین کشورهایی در دام دولت های فتنه گر و رژیم های سوداگر می افتند و مواضع آنها را تکرار می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مقامات بحرین نباید سیاست شکست خورده رژیم صیهونیستی را دنبال کنند زیرا تاریخ نشان خواهد داد روسیاهی برای چه کسی می ماند.

نظر شما