شناسهٔ خبر: 173422 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عزیزی:

انفعال وزارت کشور دولت دوازدهم سبب عدم اجرای قوانین شد

ابراهیم عزیزی شیراز نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد انفعال، وادادگی و بی عملی دولت گذشته از جمله مشکلات کشور محسوب میشد که احکام تحقق نیافته وزارت کشور از جمله مصادیق آن است.

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی در خصوص لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور دولت دوازدهم که از سوی دیوان محاسبات کشور تهیه شده، گفت: انفعال، وادادگی و بی عملی دولت گذشته از جمله مشکلات کشور محسوب میشد.

نماینده مردم شیراز و رزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دولت دوازدهم برای اداره کشور اساسا فاقد راهبرد و برنامه بود لذا شاهد عدم اجرای قوانین راهگشا در حوزه های معیشتی، اشتغال و غیره بودیم و بر مشکلات کشور نیز افزوده شد.

وی ادامه داد: بدون شک اجرای صحیح سیاست‌گذاری کلان اقتصادی در گرو توجه به اسناد بالادستی و قوانین لازم الاجرای مرتبط با این وزارتخانه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: دولت سیزدهم باید تلاش کند ضمن احیای قوانین برجای مانده، زمینه کارآمدسازی حوزه های مختلف به ویژه حوزه های توسعه اشتغال پایدار که با دغدغه های مردم مرتبط است را فراهم کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مطالبه گری وزارت کشور از استانداران و دستگاه های اجرایی می تواند زمینه کاهش مشکلات فراهم کند از این رو با توجه به مشخص بودن احکام تحقق نیافته، مسئولان باید بدون وقفه آنها را اجرایی کنند.

نظر شما