شناسهٔ خبر: 172844 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شهریاری:

وزارت بهداشت با سازماندهی جدید روند واکسیناسیون را سرعت دهد

حسینعلی شهریاری قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر کشور خبر داد و گفت: وزیر کشور پس از استماع سخنان نمایندگان دستورات لازم را برای بررسی درخواست‌ها و مسائل مطرح شده صادر کرد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری در مورد روند واکسیناسیون در کشور گفت: در حال حاضر ورود واکسن بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است، باید از تمام ظرفیت‌های کشور برای واکسیناسیون عمومی استفاده شود. وزارت بهداشت باید با سازماندهی روند واکسیناسیون را سرعت دهد. 

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای واکسیناسیون عمومی

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: کشور در شرایط بحرانی بیماری کرونا قرار دارد و باید وزارت بهداشت از ظرفیت نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، هلال احمر، نیروهای داوطلب، دانشجویان پزشکی و جمعیت پرستاری برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی استفاده کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که واکسن به اندازه کافی در کشور وجود دارد، ضرورت دارد وزارت بهداشت یک سازماندهی جدیدی برای واکسیناسیون عمومی در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مورد شرایط نگهداری واکسن تاکید کرد: زنجیره سرد برای نگهداری واکسن های وارداتی کرونا رعایت می شود در کنار آن باید سرعت واکسیناسیون در کشور بیشتر شود تا شاهد موج جدید بیماری در کشور نباشیم.

نظر شما