شناسهٔ خبر: 172726 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه و برنامه/بررسی تامین سوخت گاز زمستان

حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته مشترکی بین کمیسیون متبوعش و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: رسیدگی به مناطق نفت خیز و گاز خیز از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال خواهند کرد.

به گزارش «نماینده» فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پس از حضور وزیر نفت در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه بحث هایی درباره تامین سوخت گاز در زمستان و تامین گاز نیروگاه‌های تامین کننده برق انجام شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی وزارت نفت یکی از اولویت های دیگر کمیسیون انرژی است که در این زمینه نیز بحث و تبادل نظر شد، ادامه داد: مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که مبنای کار در آینده خواهد بود.

نماینده اندیمشک در مجلس اعلام کرد: مقرر شد بین کمیسیون‌های انرژی، صنایع و وزارتخانه‌های نفت و صمت به منظور پیگیری نیازمندی‌های صنایع پایین دستی پتروشیمی و نیروگاه‌ها نشست‌های مشترکی برگزار شود.

وی اظهار داشت: رسیدگی به مناطق نفت خیز و گاز خیز از دیگر موضوعاتی است که کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال خواهند کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: درباره نظارت‌های میدانی اعضای کمیسیون انرژی مجلس به مناطق نفت خیز که با هماهنگی وزارت نفت خواهد بود نیز بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما