شناسهٔ خبر: 172605 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب:

احیای اعتماد و امید مردم در گرو شفافیت در عملکرد مسئولان است/قانون‌گرایی در دستورکار دولت باشد

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد احیای اعتماد و امید مردم در گرو شفافیت در عملکرد مسئولان است لذا به نظر می رسد برای انجام امور باید روزشمار مشخصی تعیین شود تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت مبنی بر لزوم احیای اعتماد و امید مردم، گفت: بدون شک اعتماد از جمله بزرگترین مولفه های قدرت برای دولت ها و مسئولان در هر کشوری محسوب می شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم اعتماد عمومی با وعده های نادرست آسیب ببیند، اظهار کرد: در واقع راهکار جلوگیری از سلب اعتماد در میان جامعه نسبت به مسئولان، عمل به وعده ها و ندادن شعار است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور پیچیده است لذا امکان عدم تحقق برخی از مسائل و وعده ها از سوی مسئولان وجود دارد، ادامه داد: ابتدا مسئولان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا هیچ وعده ای روی زمین نماند اما در صورت بروز مشکل، حتما باید مسائل را به صورت شفاف و به طور مستقیم با مردم در میان بگذارند و حتی نسبت به عدم تحقق وعده ها اقدام به عذرخواهی کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع احیای اعتماد و امید مردم در گرو شفافیت در عملکرد مسئولان است لذا به نظر می رسد برای انجام امور باید روزشمار مشخصی تعیین شود تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک جدیت در انجام تصمیم‌ها و مصوبات از سوی مسئولان، داشتن انضباط مالی، جلوگیری از تعارض منافع و قانون‌گرایی از جمله مسائلی است که می تواند به اعتمادزایی و افزایش امید مردم کمک شایانی کند.

نظر شما