شناسهٔ خبر: 172582 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

غضنفرآبادی:

دولتمردان جهادی کار کنند/ لزوم تعامل دولت و مجلس برای رفع مشکلات

غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی، دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکلات کشور را به ویژه در زمینه اقتصادی و مقابله با کرونا برطرف کنند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به اعتماد حداکثری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت کامل برنامه و سوابق وزرای پیشنهادی دولت را بررسی کردند.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی انتظار ما از دولتمردان جدید آن است که تخصص خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند و پای کار و متعهد باشند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد که دولت سیزدهم پیگیر مشکلات عدیده مردم باشد، گفت: دولتمردان باید اهل تلاش و کار شبانه روزی باشند تا بتوانند مطالبات به حق مردم را به سرعت پیگیری و مشکلات آنان را مرتفع کنند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتمردان باید انقلابی، جهادی، مردمی، متخصص و پرتلاش باشند و لازم است که برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور داشته باشند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود در بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت به صورت دقیق عمل کرد. در شرایط فعلی، دولت و مجلس باید با همکاری با یکدیگر مشکلات کشور را به ویژه در زمینه اقتصادی و مقابله با کرونا برطرف کنند.

نظر شما