شناسهٔ خبر: 172545 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

میرزایی با اشاره به درخواست هیات تحقیق و تایید هیات رئیسه مجلس:

زمان تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان تمدید شد

حسین میرزایی رئیس هیات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه از تمدید زمان این تفحص بنا به درخواست هیات تحقیق و تایید هیات رییسه مجلس خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسین میرزائی رئیس هیات تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه گفت: امیدوارم با توجه به اقدامات انجام پذیرفته در طی ماه‌های اخیر و با تداوم فعالیت‌های تیم‌های کارشناسی و حسابرسی این هیات ابعاد مختلف تخلفات صورت گرفته در این شرکت و ده‌ها شرکت وابسته به آن به صورت کامل شناسایی شده و ضمن ارائه گزارشی جامع به مجلس شورای اسلامی، زمینه اصلاح قوانین با هدف جلوگیری از تکرار این تخلفات در فولاد مبارکه و سایر بخش ها و شرکت‌های مشابه فراهم شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم افزود: همچنین با معرفی متخلفان به دستگاه قضایی حقوق تضییع شده میلیونها سهامدار و همچنین بیت المال، جبران شده و متخلفان به سزای اعمال خود می رسند.

وی یادآور شد: در طی ماه‌های اخیر به رغم برخی کارشکنی‌ها و تلاش برای ممانعت از اجرای مناسب فرایند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه از جمله نامه‌نگاری‌های متعدد مدیر عامل این شرکت با نهادهای مختلف، موارد قابل توجهی به دست آمده که امید است با تداوم این فرایند و خصوصا بررسی در شرکت‌های وابسته ابعاد کامل مفاسد صورت گرفته شناسایی و برخورد مناسب با آن انجام پذیرد.

نظر شما