شناسهٔ خبر: 172452 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آزادی‌خواه نشست کمیسیون کشاورزی با وزرای پیشنهادی کار و ورزش را تشریح کرد:

از قول عبدالملکی برای بیمه تاکسی‌رانان و کارگران ساختمانی تا رفع بی‌عدالتی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس نشست کمیسیون با وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» احد آزادی خواه  سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز ( دوشنبه ۲۵ مردادماه) کمیسیون کشاورزی، گفت: آقای عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون کشاورزی حاضر شد و از برنامه‌های خود دفاع کرد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای سابقه فعالیت در کمیته امداد و دارای تحصیلات در حوزه اقتصاد است، ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس مباحثی را در خصوص اشتغالزایی، اشتغال روستا محور، مبارزه با فساد در مجموعه وزارتخانه، توجه جدی به توزیع عادلانه ثروت خصوصا در حوزه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بیمه تاکسی رانان، بیمه قالی بافان وبیمه  کارگران ساختمانی مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت آینده پس از ارائه برنامه کاری مدون قول اجرای مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان را داد.

وی ادامه داد: آقای سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان آخرین وزیری بود که صبح امروز در کمیسیون کشاورزی حاضر شد و برنامه‌های خود را ارائه کرد. برخی از نمایندگان در مقابل برنامه‌ها و عملکرد آقا سجادی موضع مخالفت داشتند که با گفت‌وگوهای انجام شده و بررسی سوابق اجرایی و ورزشی وی بخشی از دغدغه نمایندگان برطرف شد.

آزادی‌خواه یا بیان اینکه سجادی از اتهامات وارده به خود در زمینه دو تابعیتی بودن و دارا بودن محکومیت قضایی دفاع کرد و خود را تبرئه دانست، گفت: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مباحث خود را در زمینه مطالبات خود را در زمینه توسعه اماکن ورزشی، بی عدالتی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ایجاد زیر ساخت ورزش روستایی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توجه به ورزش‌های انفرادی مطرح کردند.

نظر شما