شناسهٔ خبر: 171905 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مخالفت رئیس جمهور با مصوبه هسته ای مجلس مغایر منافع ملی است

کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه هسته ای مجلس یازدهم از دستاوردهای کشورمان در مذاکرات برجامی وین صیانت کرد.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر ممانعت مجلس از توافق وین افزود: اگر مصوبه مجلس نبود امروز توافقی بد تر از توافقنامه اولیه برجام نصیب کشورمان می شد.

وی سخنان اخیر روحانی در مخالفت با مصوبه مجلس را انفعال و واگرایی آشکار دانست و افزود: سخنان فرافکنانه و غیر منطقی در پایان مسئولیت دولت نمی تواند خط بطلانی بر سو مدیریتها و ناکامی های گسترده بکشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تداوم باج خواهی و زیاده خواهی های غربی ها در پرونده هسته ای کشورمان خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم با تمام توان از دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور صیانت می کند.

کریمی‌فیروزجایی با اظهار تأسف از رویه های نامعقول دولت تدبیر و امید در عرصه حکمرانی تصریح کرد: دولت روحانی در پاسداری از منافع ملی و مقابله با بدعهدی و زورگویی کشورهای غربی ناکام بود.

نایب رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا در مجلس گفت: سخنان تفرقه انگیز و بدبینانه روحانی در پایان دوره مسئولیت سرپوشی بر ناکامی فراوان دولتش است.

این نماینده مجلس با تاکید بر عزم قاطع خادمان مردم در خانه ملت برای اعتلای همه جانبه کشور افزود: نمایندگان مجلس انقلابی با رویکرد جهادی و بسیجی از بروز آسیب به منافع ملی در هر سطحی ممانعت خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: سخنان بلاوجه رییس جمهور در پایان مسئولیت، تامین کننده منافع و عزت ملی نیست بلکه بازی در زمین دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

وی تعامل و هم افزایی قوای سه گانه را مهم و اثر بخش دانست و افزود: قوای سه گانه باید با تعامل و همکاری موثر در سایه قانون پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را وجهه همت خود قرار دهند.

کریمی‌فیروزجایی گفت: همه مسئولان در عرصه حکمرانی باید افزایش کارآمدی نظام اسلامی را رسالت خطیر و قطعی خود بدانند.

نماینده بابل در مجلس در پایان تاکید کرد: دولت سیزدهم و مجلس انقلابی با تلاش تعاملی و حداکثری بسوی رفع گشایش های اقتصادی و معیشتی مردم و کشور گام بر می‌دارند.

نظر شما