شناسهٔ خبر: 171697 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مهندسی عزل و نصب‌ها در استان سیستان و بلوچستان در روزهای پایانی عمر دولت

دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در روزهای پایانی عمر دولت شاهد مهندسی عزل و نصب‌ها در استان سیستان و بلوچستان هستیم که این مسئله علاوه بر اینکه دولت بعد را با چالش مواجه می‌کند، موجب برانگیخته شدن حساسیت‌های قومی در استان نیز می‌شود.

به گزارش «نماینده» حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در روزهای پایانی عمر دولت شاهد عزل و نصب‌های سیاسی و در واقع مهندسی عزل و نصب‌ها در استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی افزوئد:‌ این عزل و نصب‌ها علاوه بر اینکه دولت بعد را با چالش مواجه می‌کند، موجب برانگیخته شدن حساسیت‌های قومی در استان نیز می‌شود و ما در این روزهای پایانی دولت شاهد چنین رفتارها و گره خوردن کارها در استان سیستان و بلوچستان هستیم. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این عزل و نصب‌ها عمدتا در حوزه کاری وزارت کشور انجام می‌شود در مواردی هم که آقایان امکان انتصاب افراد جدید برایشان نیست، با ایجاد حساسیت‌ها شرایط را سخت‌تر می‌کنند و به عنوان مثال به یک فرد قول فلان سمت را می‌دهند و به و می‌گویند ما می‌خواهیم تو را منصوب کنیم اما فلان فرد نمی‌گذارد. 

وی خاطرنشان کرد: این اقدامت باعث شده تا روزهای پایانی عمر دولت کارها در استان عملاً گره بخورد و مقامات استانی به جای پرداختن به امور جاری مردم، توان خود را صرف این کارها می‌کنند. 

وی افزود: من خود بیش از هشت سال استاندار بودم و روال در دولت‌های قبلی بر این بوده که دولت‌ها در ماه‌های پایانی عمر خود عزل و نصبی نداشته‌اند تا کار به آرامی به پایان برسد. اما در این دولت شاهد اینگونه رفتارها و عزل و نصب های حساسیت‌برانگیز در روزهای پایانی هستیم. 

نظر شما