شناسهٔ خبر: 171432 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

یزدی خواه تاکید کرد؛

احزاب نقش مطالبه‌گری را ایفا نمی‌کنند/ سکوت احزاب در مواقع بحرانی

یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: احزاب نقش مطالبه‌گری را ایفا نمی‌کنند و به نحوی صدای مردم را به گوش مسئولان نمی رسانند.

به گزارش «نماینده» سید علی یزدی خواه به فعالیت های ضعیف احزاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: احزاب نماینده افکار عمومی هستند و در حقیقت باید صدای ملت باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: احزاب باید در مواقع مختلف موضع بگیرند و همچنین در موضوعات گوناگونی نظیر بحران های سیل، زلزله و ... هم همه ظرفیت های خود را برای خدمت رسانی به کار بگیرند.  

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دولت در این سالهای اخیر در اکثر حوزه ها عملکرد بسیار ضعیفی داشته و هیچگاه هم به احزاب پاسخگو نبوده؛ چرا که احزاب فقط در مواقع انتخاب بروز می شوند و پس از آن نیز فعالیتی ندارند و به نحوی نقش مطالبه گری را ایفا نمی کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: دولت اگر لایحه ای در رابطه با احزاب به مجلس ارجاع دهد ما نیز بررسی می کنیم؛ البته دولتی ها با توجیهاتی که فعالیت احزاب هزینه بردار است چنین کاری را انجام نمی دهند.

یزدی خواه تاکید کرد: مردم به احزاب روی خوش نشان نمی دهند و چنین موضوعی نیز  به این دلیل بوده که هیچ اقدامی برای حل بحران های کشور و مشکلات مردم انجام نمی دهند و در حقیقت مطالبات ملت را به گوش مسئولان نمی رسانند؛ لذا در میان مردم جایگاه مطلوبی ندارد.

نظر شما