شناسهٔ خبر: 171199 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حسین‌زاده: کابینه آینده باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشد

حسین زاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: تقاضای ما از آیت‌الله رئیسی و کمیته‌های تعیین وزرا نیز این است که برای شناسایی کارآمدها، کل کشور مورد جست‌وجو قرار گیرد و افراد پیشنهادی باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشند.

به گزارش «نماینده» حسین حسین‌زاده نایب‌رئیس مجمع نمایندگان استان فارس اظهار داشت: انتظار مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور منتخب، معرفی یک کابینه کارآمد، جوان، انقلابی، دغدغه‌مند، متخصص و مردمی به مجلس است.

وی افزود: البته با شناختی که از آیت‌الله رئیسی داریم و خودشان نیز بارها تأکید کردند، ایشان مستقل هستند و وامدار هیچ گروه و جناح سیاسی نیستند. امیدواریم که کابینه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و تنها بر اساس کارآمدی شکل بگیرد.

حسین‌زاده وضعیت کنونی جامعه را ناشی از سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی و چیدن کابینه براساس آن شاخص دانست و گفت: مهمترین ملاک برای نمایندگان کارآمدی است. تقاضای ما از آیت‌الله رئیسی و کمیته‌های تعیین وزرا نیز این است که برای شناسایی کارآمدها، کل کشور مورد جست‌وجو قرار گیرد و در تمامی سازمان‌ها و رده‌ها برای شناسایی برترین‌ها تلاش شود.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این‌که فرد سابقه داشته باشد، ملاک است؛ اما آن سابقه باید روشن و مثبت باشد. افراد پیشنهادی باید برای حل مشکلات برنامه و ایده داشته باشند و ما قطعاً در مجلس به کارنامه و برنامه‌ها و ایده‌های وزرای پیشنهادی رأی خواهیم داد.

نظر شما