شناسهٔ خبر: 170163 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم را مجلسی کارآمد و پرتلاش دانستند

ابراهیم عزیزی شیراز رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ابراز رضایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از روند بازدیدهای نظارتی نمایندگان، گفت: حضور بی‌واسطه نمایندگان در جمع مردم مناطق مختلف به حل مشکلات کمک کرده و منجر به تصویب قوانین مؤثر می‌شود.

به گزارش«نماینده» ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار امروز نمایندگان با رهبر معظم انقلاب که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از وظایف مهم مجلس این است که در کنار قانونگذاری، نظارت بر اجرای قوانین داشته باشد و معنای این نظارت نیز صرفا دریافت گزارش از دستگاه های اجرایی نیست. از طرف دیگر حضرت آقا، مجلس یازدهم را مجلسی کارآمد و پرتلاش دانستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حضور نمایندگان در مناطق مختلف و میان اقشار مردم، دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، مساجد و محلات بر نظارت دقیق تأثیرگذار است، عنوان کرد: بحمدالله رهبر معظم انقلاب از این موضوع ابراز رضایت کردند از این رو امیدواریم همه نمایندگان در سال 1400 و در دومین سال خدمت خود در این قوه، این نظارت را به صورت قاطع تر دنبال کنیم.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان بهترین راه برای رسیدن به نظارت دقیق بر اجرای قانون را نظارت های میدانی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی نماینده بین مردم حاضر شده و مشکلات آنها را بی واسطه لمس می کند، امر مهم نظارت بر اجرای قانون را اجرا کرده و به مسائل، مشکلات و خواسته های مردم ملموس تر پی می برد که در تصویب قوانین مؤثر بعدی نیز اهمیت دارد./

نظر شما