شناسهٔ خبر: 169932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قادری:

کاندیداها با ارائه برنامه‌های مطلوب به دنبال حل مشکلات باشند

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کاندیداها با ارائه برنامه های مطلوب به دنبال حل مشکلات باشند و دست از وعده های پوچ و خیالی بردارند.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری  با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای رفع مشکلات برنامه داشته باشند، اظهار کرد: معضلات و مشکلات اقتصادی کشور به سهولت قابل حل نیست؛ بنابراین وقتی کاندیداهایی اعلام می‌کنند در طی مدت زمان خاصی مشکلات را حل می‌کنند وعده‌ای پوچ است که نباید به آنها دلخوش کرد؛ البته با اقدامات متناسب می‌توان مشکلات را مرتفع نمود.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: باید قطاری که از ریل خارج شده را به ریل برگرداند و در اینجا برنامه‌های کاندیداها بسیار مهم است تا کشور در عرصه های مختلف به اوج قله ها برسد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید از ظرفیت اقتصاد دان ها و تیم های اقتصادی به نحو مطلوبی استفاده کند؛ بنابراین افراد دگمی که حرف دیگران را قبول ندارند وضعیت بغرنجی را برای کشور پیش می آورند و در حال حاضر نیز شاهد چنین وضعیتی هستیم.

وی تاکید کرد: نگاه‌ و تفکری که به ایده صاحب نظران توجه ای ندارد، نمی‌تواند گره گشا باشد؛ بنابراین به افرادی نیاز داریم که پا به کار  و در همه صحنه ها حضور داشته باشند.

قادری عنوان کرد: رئیس جمهور نمی تواند از پشت شیشه نظرسنجی کند و کاری را انجام دهد بالاخره رئیس جمهور باید از جزیئات کار اشراف و تسلط داشته باشد تا مسیر پیشرفت کشور را هموار کند.

پایان پیام/

نظر شما