شناسهٔ خبر: 168360 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی تصریح کرد:

افزایش سطح روابط ایران و روسیه، راهکاری برای خنثی‌سازی تهدیدها در منطقه است

اصغر سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد افزایش سطح روابط ایران و روسیه در عرصه های مختلف از جمله نظامی، راهکاری برای خنثی‌سازی تهدیدها در منطقه است.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی در خصوص اهمیت برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران و روسیه، گفت: رزمایش یاد شده با شعار صلح و دوستی برگزار می شود تا همگان بدانند باید شاهد آرامش و ثبات در منطقه غرب آسیا باشیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه قدرت های فرامنطقه ای سبب ناامنی در منطقه شده اند، اظهار کرد: بر این اساس هر چند وقت یکبار شاهد ظهور و بروز گروهک های تروریستی هستیم که دست پرورده کشورهای فرامنطقه ای هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی یکی از محورهای برگزاری رزمایش مرکب ایران و روسیه است تا شاهد تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: قطعا برگزاری این رزمایش آزمون خوبی برای سنجش ظرفیت دریایی نیروهای مسلح کشورمان و به رخ کشیدن توانمندی نظامی-دفاعی ایران اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد گسترش همکاری‌های دوجانبه میان تهران و مسکو یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود از این رو شاهد هراس و آشفتگی در میان کشورهای غربی خصوصا آمریکایی ها هستیم.

نظر شما