شناسهٔ خبر: 165421 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سایر مسئولین هم از رویه رئیس مجلس درس بگیرند/ جان «روحانی» از کادر درمان عزیزتر نیست

احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مسولان در بین کادر درمان به ویژه مسئولین رده بالا مانند سران قوا بسیار پسندیده و ارزشمند است.

به گزارش «نماینده» محمود احمدی‌بیغش با اشاره به بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان و لغو جلسه سران قوا از سوی رئیس جمهور،  گفت: حضور در بین کادر درمان الزامی نیست، اما کار بسیار پسندیده ای است.

وی افزود: کادر درمان کشور امروز سربازان خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند و حضور هر مسئولی در بین آن ها ارزشمند است؛ اینکه مسولان به آنها خداقوت بگویند به آنها سر بزنند تا اگر کمبودی در راستای وسایل بهداشتی، پزشکی یا مشکلات دیگری دارند بتوانند آنها را کمک کنند؛ روحیه مضاعفی به کادر درمان می دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس با تاکید بر با ارزش بودن حضور مسولان در بین کادر درمان، مطرح کرد: حضور مسولان در بین کادر درمان به ویژه مسئولین رده بالا مانند سران قوا بسیار پسندیده و ارزشمند است؛ اقدام دکتر قالیباف کار پسندیده ای است و ای کاش سایر مسئولین هم از این رویه درس بگیرند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر این که دکتر قالیباف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بیمارستان بازدید کرده است، اظهار کرد: مجلس یازدهم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی خود را موظف می داند که به امور مردم هم رسیدگی کند. لغو جلسه سران قوا از سوی روحانی طبیعی بود چرا که اثبات کرده در تراز رئیس‌جمهوری نیست. در دوران دفاع مقدس نیز از سنگر خارج نشده است.

وی با اشاره به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه مطرح کرد: رفتار رئیس‌جمهور در شان جمهوری اسلامی نیست و اینکه جلسه سران قوا به دلیل حضور دکتر قالیباف در کنار کادر درمان برگزار نشود؛ در شان جمهوری اسلامی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم حضور در جلسه سران قوا، برخورد ناصوابی برای نظام است؛ جان رئیس حمهوری از  پرسنل بیمارستان عزیزتر نیست. آیا کادر درمان عزیزانی ندارندکه نگران سلامتی شان باشد؟.

لازم به ذکر است؛ پس از بازدید سرزده دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان، دولت جلسه سران قوا را که قرار بود امروز(سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه) به میزبانی مجلس برگزار شود را به بهانه احتمال انتقال کرونا به رئیس جمهور لغو کرد.

نظر شما