شناسهٔ خبر: 165319 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مشکل توزیع آرد نانوایی‌ها حل نشود با خاطیان برخورد می‌کنیم

بابایی کارنامی علی بابایی کارنامی گفت: اگر مشکل توزیع آراد نانوایی‌ها حل نشود ضمن استفاده از ابزارهای نظارتی با مسئولان خاطی در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

 به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تأخیر صورت گرفته در توزیع آرد در نانوایی‌ها گفت: ما امروز به خودکفایی در تولید محصول استراتژیک گندم رسیده‌ایم و مشکلی برای تولید گندم و آرد نداریم.

وی افزود:‌اگر مشکلی وجود دارد روند توزیع آرد در نانوایی‌ها است که باید وزارت صمت و کشاورزی از طریق بخش‌های نظارتی خود مشکل ایجاد شده در توزیع آرد را برطرف کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:‌ تا به امروز با توجه به اینکه وزارت صمت با سرپرست اداره می‌شد ما نمی‌توانستیم از وی تکلیفی را بخواهیم و یا او را مورد سؤال قرار دهیم حال که آقای رزم‌حسینی با عنوان وزیر انتخاب شده باید این موضوع را به طور جد پیگیری کند و  ما نیز مطالبه‌گری خواهیم کرد.

بابایی خاطرنشان کرد: چنانچه این موضع از طریق صحبت و تذکر برطرف نشود از ابزارهای نظارتی دیگر همچون سؤال استفاده خواهیم کرد و در پیگیری و احقاق حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

وی در پایان گفت: اگر مشکل توزیع آرد نانوایی‌ها حل نشود با مسئولان خاطی در این زمینه برخورد خواهیم کرد و در این زمینه با کسی مماشاتی نخواهیم داشت.

نظر شما