شناسهٔ خبر: 162540 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گودرزی:دولتمردان باید مماشات با غرب را کنار بگذارند

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قطعنامه ضدایرانی شورای حکام نشان داد که طرف مقابل قابل اعتماد نیست و دولتمردان ما باید مماشات را با آنها کنار بگذارند که البته بارها رهبر انقلاب در این باره انذار داده بودند که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند اما گوش شنوایی وجود نداشت.

به گزارش  «نماینده» عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی اتمی گفت: شورای حکام و آژانس با این کار ماهیت اصلی خود را نشان دادند و ثابت کردند که به دنبال راستی‌آزمایی و تأمین نظراتشان از حیث کارشناسی در مورد فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی نیستند.

وی افزود: برنامه‌های آژانس منبعث از خوی استکباری‌اش است، ما چه با آنها توافقی امضا کنیم و چه نکنیم وچه تعامل کنیم و چه نکنیم، آنها تنها یک نتیجه می‌گیرند، آن هم محدود کردن قدرت ایران و تضعیف و توان هسته‌ای ماست. 

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:‌ تمام گزارش‌ها از نهایت همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس حکایت دارد، اما قطعنامه شورای حکام علیه ایران نشان داد که قابل اعتماد نیستند. و راهبرد ما باید راهبرد مقاومت فعال باشد و امتیازی که می‌دهیم باید بابت امتیازی باشد که می‌گیریم. 

گودرزی خاطرنشان کرد: اگر آژانس با ما تعاملی داشت، ما هم با آنها تعامل خواهیم داشت و تعامل باید دوسویه باشد نه یکسویه. ما از تعاملات یکسویه ضررهای زیادی کرده‌ایم. 

وی افزود: دولتمردان ما باید بدانند که راهبرد ما شناخت دشمن و بی‌اعتمادی به آن باشند و بدانند که دیگر وقت مماشات نیست و باید این رویه را کنار بگذارند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت‌: دولتمردان ما باید بدانند که به دشمنی که اهل فریب است نباید اعتماد کنند و باید از اتفاقات پیش آمده طی سالهای گذشته درس بگیرند، البته رهبر معظم انقلاب بارها در این رابطه انظار دادند، اما گوش شنوایی وجود نداشت، امیدوارم که این بدعهدی‌های غربی‌ها با آژانس باعث عبرت دولتمردان ما شود

نظر شما