شناسهٔ خبر: 157476 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ایران توان دفاع از خود و پاسخ به دشمن را دارد

پورمختار// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: از آنجایی که ایران توان دفاع از خود و پاسخ به دشمن را دارد، آنان جرات تجاوز به کشورمان را ندارند.

به گزارش «نماینده»، محمد علی پورمختار،  با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی دستاوردهای بسیار زیادی برای کشورمان داشت و باعث شد که از گذشته درس بگیریم و تقویت بنیه دفاعی را در اولویت خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ ایران حتی از حداقل‌ترین تجهیزات دفاعی هم برخوردار نبود، گفت: ما در اواسط جنگ تحمیلی به تولید محصولات دفاعی روی آوردیم و امروز دارای انواع موشک، پهپاد و سلاح لیزری هستیم و این ظرفیت روز به روز در حال افزایش است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره اهمیت تقویت ظرفیت نظامی کشور،  تصریح کرد: در جهانی که بسیاری از کشورها چون آمریکا صرفاً به دنبال جنگ،  خونریزی و زورگویی هستند، ما باید توان دفاعی خود را ارتقا داده و تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی را خنثی کنیم.

پورمختار با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های نظامی ایران باعث شده که کشورهایی چون آمریکا جرات تجاوز به ایران را نداشته باشند، گفت: کشورهایی چون آمریکا بارها تهدید کردند که گزینه نظامی با ایران روی میز است و تصمیم داشتند که به کشورمان حمله کنند اما پس از مشاهده توان دفاعی ایران، به این واقعیت رسیدند که جمهوری اسلامی نه تنها توان دفاع از خود را دارد، بلکه توان پاسخ‌ به دشمن در هر سطحی را داراست.

نظر شما