شناسهٔ خبر: 146663 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تلاش می کنیم اعتماد مردم به مسئولان را باز گردانیم

رسولی خزانه دار شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با لطف خدا در شورای پنجم حداقل بتوانیم علاوه بر سایر وظایف محوله با عمل صحیح در عرصه عمومی, اعتماد مردم به مسئولان را بازگردانیم.

به گزارش «نماینده»  سید حسن رسولی در دیدار با خانواده شهدای منطقه ۱۴, اظهار کرد: این دیدارها به ما روحیه می دهد و یادآوری می کند که مسئولیت سنگینی داریم. اگر امروز از نعمت ثبات، استقلال و امنیت برخورداریم این نعمات مرهون رشادت شهدا است که جانشان را برای اعتلای کشور و تحکیم انقلاب نثار کردند.

 وی ادامه داد: نمی توان کتمان کرد که رابطه مسئولان با مردم نسبت به دهه های گذشته تغییر نکرده، اعتماد مردم به مسئولان لطمات جدی دیده است در این راستا در محدوده مدیریت شهری بنا بر این است که با لطف خدا و با نظارت و حمایت مردم به گونه ای عمل کنیم که بخشی از این آسیبها جبران شود.  

 نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم با لطف خدا در شورای پنجم حداقل بتوانیم علاوه بر سایر وظایف محوله با عمل صحیح در عرصه عمومی، اعتماد مردم به مسئولان را بازگردانیم.

 این عضو شورای شهر تهران، با بیان اینکه بیکاری جوانان مشکل جدی در جامعه است، اعلام کرد: نباید منافع فردی بر مصالح و منافع انقلاب و اعتبار نظام ترجیح داده شود، مسئولان نباید به دنبال خویش گزینی و حل و فصل مسائل قوم و قبیله و اطرافیان خود باشد. اعضای شورای شهر تهران در دور پنجم نسبت به این مسایل بسیار حساس هستند تا با توجه به رای قابل توجه مردم در انتخابات ۲۹اردیبهشت سال گذشته، به دنبال نام و نان برای خود نباشند که اگر اینگونه باشد در حق شهدای انقلاب و دفاع مقدس جفا کرده ایم.  

 رسولی گفت: تلاش داریم بر اساس تعهدی که به مردم داریم، عمل کنیم.

نظر شما