شناسهٔ خبر: 139997 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ترکی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر ارتباطات:

جهرمی: برای فضای مجازی به دنبال اقدامات ایجابی و تولید محتوا هستیم/ فروش ۵۰۰ هزار سیم‌کارت مخصوص کودکان و نوجوانان در کشور

جهرمی2 عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر ارتباطات عنوان کرد که در بحث فضای مجازی به دنبال اقدامات ایجابی و تولید محتوا هستیم و در همین راستا سیم‌کارت مخصوص کودکان و نوجوانان در کشور تولید شده که ۵۰۰ هزار از این سیم‌کارت‌ها به فروش رسیده است.

به گزارش «نماینده» اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر ارتباطات، گفت: در این نشست سؤالاتی در حوزه مسائل منطقه‌ای و ملی از سوی نمایندگان مطرح شد که محمدجواد آذری‌جهرمی نیز به این سؤالات پاسخ داد.

وی افزود: جهرمی در این دیدار و در خصوص شبکه ملی اطلاعات و بحث فضای مجازی، گفت که به دنبال لحاظ کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی هستیم و جمع‌بندی‌ها در این حوزه در حال انجام است. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، اظهار داشت: وزیر ارتباطات عنوان کرد که در بحث فضای مجازی اگرچه در مواردی باید اقدامات سلبی انجام شود اما ما در صدد اقدامات ایجابی نیز هستیم و همین رابطه مذاکراتی را برای تولید محتوا با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌ایم.

ترکی خاطرنشان کرد: آذری‌جهرمی افزود: با همکاری شرکت‌های خصوصی سیم‌کارت‌هایی برای کودکان و نوجوانان و اپلیکیشن‌هایی مخصوص سنین آنها ساخته و تولید شده است که تاکنون ۵۰۰ هزار سیم‌کارت آن به فروش رسیده است.

وی در پایان گفت: وزیر ارتباطات در بحث مسائل منطقه‌ای عنوان کرد که در نشستی که با مدیران ICT استان‌ها داشتم مقرر شد تا این مدیران با نمایندگان استان خود در مجلس در ارتباط باشند و مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان را به بنده انعکاس دهند تا در جهت رفع این مشکلات اقدام کنیم.

نظر شما