شناسهٔ خبر: 136237 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نامه تبریک مرغداران کشور به دولت حامی دلالان/مچکریم که ما را نابود کردید

آنفولانزا مرغی43 مرغدارن گوشتی در اعتراض به عدم توجه به مشکلات آنها و ورشکستگی تولید مرغ کشور، نامه سرگشاده تندی به دولت نوشتند و به خاطر نمام زحمات این دولت برای نابودی صنعت مرغداری کشور به مسئولان حامی دلالان تبریک گفتند.

به گزارش «نماینده» مرغداران گوشتی در اعتراض به عدم توجه به مشکلات آنها و بالا رفتن قیمت جوجه یک روزه  تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار مصرف که هزینه های تولید آن را به بالا تر از قیمت تمام شده رسانده است، نامه سرگشاده تندی به وزارت جهاد کشاورزی و نهاد های نظارتی ستاد تنطیم بازار و سازمان حمایت نوشتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

مشروح این نامه را در ذیل مطلب مشاهده کنید.

با سلام و دعای توفیق؛ بدین وسیله اینجانب ( بهرام تقی‌پور)  به عنوان رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان مرغ گوشتی ایران و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی آذربایجان شرقی به نمایندگی از مرغداران گوشتی ایران خدمت شما محترمین تبریک عرض می‌کنم قیمت مرغ زنده را (۴۰۰۰ تومان ۸۰ روزه در صورتی که قیمت تمام شده برای تولیدکننده ۴۸۰۰ تومان بدون یک ریال سود).

همین طور تبریک به مناسبت ورشکستگی مرغداران زحمتکش و بی‌بهره از دسترنج و ثمره تولید خود و مظلوم و بی‌پناه...

تبریک به خاطر عدم گوش شنوای مسئولین محترم نسبت به مظلومیت مرغداران و عم ترتیب اثر تظلم خواهی آنها

درود و تبریک به خاطر قیمت جوجه یک روزه ۲۵۰۰ تومانی به نهادهای نظارتی محترم

و همین طور تبریک به کلیه مسئولین محترم حامی دلالان که امروز با عدم هر گونه وجاهت قانونی مستقل از تمام ضوابط و مقررات جاری کشور با ریش‌خند به تشکل‌های قانونی، مرغ تولیدی را از مرغداران بزخری می‌نمایند و تولیدکنندگان را به استثمار خود درآورده و به خاک سیاه نشانده‌اند و روز به روز فربه‌تر می‌گردند.

با کمال تاسف این نتیجه برای ما تولیدکنندگان حاصل شده مثل اینکه ما ایرانی نیستیم اجنبی هستیم و یا از رژیم صهیونیستی و یا... ا.

 در این مملکت بهترین و مرغوب‌ترین غذای سفره هموطنان عزیز خود اعم از اعیان و اشراف و کارگر و کارمند و... را تولید می‌کنیم و خودمان بی‌بهره از دسترنج خود و اکنون شاید بیش از پنجاه درصد از مرغداران ورشکسته و بقیه آخرین نفس‌های خود را تنفس می‌نمایند.

حداقل بیست بار با هیئت مدیره‌های انجمن‌ها و با پیشکسوتان در جلسات مکرر با معاونت محترم وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان محترم کمیسیون کشاورزی مجلس شرکت نموده و تمام علت‌ها و مشکلات را تشریح نموده و هر دری را که امکان داشته کوبیده‌ایم کسی به داد و فریاد ما گوش شنوا نداد که نداد.

روز جمعه ۹۶/۲/۱۵ مرغداران کشور به طور خودجوش تجمعی مقابل صدا و سیما همزمان با مناظره کاندیداهای محترم ریاست جمهوری را تدارک دیده بودند. قول ملاقات با ریاست محترم جمهور را دادند اکنون همه منتظر ملاقات با ریاست جمهور هستیم.

تحسین می‌کنم غیرت و عزت نفس و وطن‌دوستی و علاقه مرغداران محترم را به ملت و حکومت خود و تعصب بر حفظ پرستیژ.  تعالی و افتخار مملکت خود را ترجیح دادند و ضرر و زیان و ورشکستگی را به جان خریده و صبر و تحمل نشان دادند و ما منتخبین آنها درخواست کردیم به علت حساسیت زمان و موقعیت صبر و تامل فرمایید و از تجمع در روز جمعه خودداری نمایید.

صد آفرین به غیرت این تولیدکنندگان و سربازان خط مقدم و فداکار تولید، قبول کردند. از وزارتخانه قول دادند قیمت‌ها را ترمیم نموده و برای مشکلات اقدام نمایند اما صدها تاسف نه تنها هیچ اقدامی انجام نمی‌شود بلکه اشک تمساح نثار تولیدکنندگان می‌فرمایند.

نفرین خدا بر مسئولینی که به جای حرمت و قدرشناسی از این قشر عظیم و زحمتکش و وفادار، تکیه بر مسند ریاست زده و هیچ اقدام موثر و مفید انجام نمی‌دهند فقط با تمام توان حافظ منصب و مقام خود هستند.

بدین وسیله به عنوان یک فرد مسن و پیشکسوت وطن‌دوست و خادم ملت و حکومت و منتخب کشوری از طرف مرغداران سراسر ایران ضمن درخواست ملتمسانه از مسئولین به خصوص وزارت جهاد کشاورزی - ریاست محترم ستاد تنظیم بازار کشور و ریاست محترم حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکننده اخطار می‌دهم چنانچه به وضع اسف‌بار مرغداران  گوشتی رسیدگی عاجل نشود، هر عمل غیرعادی متوجه مسئولین بی‌تفاوت و خوش خواب خواهد بود.

نظر شما