شناسهٔ خبر: 133152 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ترامپ وضعیت حقیقی آمریکا را به نمایش گذاشت/ملت ایران از آرمان‌هایش کوتاه ‌نمی‌آید

حدادعادل/2 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه استقلال ایران عامل عصبانیت آمریکا است، گفت: بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری ترامپ کار ما را آسان کرده چرا که وضعیت حقیقی آمریکا را به نمایش گذاشته است.

به گزارش «نماینده»، غلامعلی حدادعادل اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حقیقت و صداقت ولایت فقیه به کشورهای مختلف صادر شده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مطلوبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی سبب تقویت آرمان‌ها و ارزش‌ها می‌شود و با توجه به اینکه نسل اول انقلاب در انتقال آموزه‌های انقلابی به نسل سوم و چهارم نقش اصلی را بر عهده دارند باید در این دهه به صورت مستمر فعالیت‌های فرهنگی را دنبال کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروهای انقلابی در کشورهای مختلف زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی شده‌اند و در مسیر بسترسازی برای ظهور امام زمان (عج) حرکت می‌کنند.

حدادعادل بیان کرد: عشق به رهبری در میان مردم کشورهای داخلی و خارجی به خوبی قابل احساس است و گاهی خارجی‌ها قدر این نعمت را بیشتر از ایرانی‌ها می‌دانند و این دستاورد نشان از عزت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتظار مردم حرکت مسئولان و دولت در مسیر امام خمینی (ره) و رهبری و داشتن زندگی همانند آن‌هاست، افزود: مردم حق دارند با شنیدن موضوع حقوق‌های نجومی ناراحت شوند چرا که انتظار دارند دولت و قوه قضائیه از تبعیض جلوگیری کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در دوران شاهنشاهی کشورهای مختلف استکباری برای ملت ایران تصمیم می‌گرفتند، اظهار داشت: حکومت پهلوی به منافع ملت هیچ توجهی نداشت در حالی که در شرایط کنونی ملت در عرصه‌های مختلف حضور داشته و با استفاده از انتخابات به صورت غیر مستقیم در تصمیم‌گیری‌های کشور مشارکت دارند.

حداد عادل بااشاره به خیانت‌های شاه گفت: ملت ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی رنج‌های بسیاری کشیدند؛ در شرایط کنونی به غیر از خطوط قرمز مشخص، آزادی در کشور وجود دارد و هر فردی می‌تواند با استفاده از تریبون‌های مختلف عملکرد مسؤلان را نقد کند در حالی که در دوران قبل از انقلاب اسلامی برخی از افراد به علت انتقاد جان خود را از دست می‌دادند.

وی بابیان اینکه نعمت امنیت یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی است، افزد: در شرایط کنونی که کشورهای مختلف دچار ناامنی هستند، امنیت کنونی کشور با وجود هجمه‌های مختلف استکبار مثال‌زدنی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بااشاره به حمایت کشورهای غربی از عربستان عنوان کرد: رژیم آل سعود در یمن زمین‌گیر شده و اینکه اخیراً یمنی‌ها به نزدیکی ریاض موشک زده‌اند پیام‌های مشخصی را به دنبال دارد.

حداد عادل گفت: عربستان فکر می‌کند با سلاح می‌تواند به پیروزی برسد در حالی که عنصر اصلی پیروزی نیروی انقلابی، ایمان به خداوند متعال و انسان با اخلاص است.

وی بابیان اینکه استقلال ایران عامل عصبانیت آمریکا است، بیان کرد: بر اساس گفته‌های مقام معظم رهبری ترامپ کار ما را آسان کرده چرا که وضعیت حقیقی آمریکا را به نمایش گذاشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی کشورها مطیع آمریکا هستند، عنوان کرد: ملت ایران با وجود فشارهای دشمن ماهواره به فضا فرستاده و با موشک‌های خود دیگران را حیرت‌زده کرده‌اند چرا که مردم بصیرت داشته و می‌دانند کدام مسیر را باید دنبال کنند.

حدادعادل با بیان اینکه حزب‌الله لبنان ترجمه عربی انقلاب اسلامی است، حزب‌الله حرف اول و آخر را در لبنان می‌زند، اینکه فردی که مورد نظر سید حسن نصرالله است در انتخابات لبنان انتخاب می‌شود نشان می‌دهد که بزرگی مقاومت در کشورهای مختلف درحال اثبات است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس فرمایشات امام و رهبری آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: ترامپ از قدرتمندی و استقلال نظام اسلامی عصبانی است و دیگر مباحثی را که مطرح می‌کند، در حقیقت بهانه است.

وی خاطرنشان کرد: گفته‌ها و عصبانیت‌های مسؤلان آمریکایی از جمله ترامپ در مورد ایران طبیعی است چراکه این افراد خود را مدعی ابرقدرت بودن می‌دانند اما جوانان انقلابی به فرمان رهبری مانع از تحقق اهداف آن‌ها در سوریه و دیگر کشورها می‌شوند به همین علت حق‌طلبی ملت ایران سبب ناراحتی امثال ترامپ شده است.

حداد عادل خاطر نشان کرد: دشمن هر روز بهانه جدیدی را برای تحریم ملت ایران مطرح می‌کند، ‌ دشمنی‌های دشمن پایانی ندارد چرا که آن‌ها در حقیقت مخالف ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و ملت ایران نیز با تکیه بر وعده‌های الهی از آرمان‌ها کوتاه نیامده و ایستادگی لازم را دنبال می‌کنند.

نظر شما