شناسهٔ خبر: 122006 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: العالم

عکسی که خشم شاهزاده سعودی را برانگیخت

دونالد ترامپ 43 دونالد ترامب نامزد احتمالی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از "عکسی جعلی"، خشم شاهزاده ولید بن طلال میلیاردر سعودی را برانگیخت تا داستان اتهامات و ناسزای آنها به یکدیگر ادامه یابد.

به گزارش «نماینده»، این اولین بار نیست که ترامپ و بن طلال از طریق صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر، یکدیکر را متهم کرده و بهم ناسزا می گویند. در آخرین مورد، تراپ روز پنجشنبه تصویری از بن طلال را به همراه خواهشر و یک خبرنگار آمریکایی به نام مگان کیللی منتشر کرد.

 

ترامپ در توضیح عکس نوشت: اکثر مردم نمی دانند که ولید بن طلال شاهزاده سعودی یکی از صاحبان شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز است. این هم مدرک. این تصویر بن طلال و خواهرش با مگان کیللی مجری است. اگر باور نمی کنید؛ خودتان در موتور جستجو، سرچ کنید.

 

اما سکوت ولید بن طلال در برابر اتهام های ترامپ نیز دیری نپایید و سریعا در صفحه خود در توییتر با تحکم نوشت: ترامپ به عکسی جعلی استناد می کنی.


در همین حال، برخی سایت های آمریکایی نیز ترامپ را به جعل کردن عکس ها و طرح اتهامات علیه بن طلال و مجری شبکه فاکس نیوز متهم کردند و هدف از آن را تلاش ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر تمایلش برای حاضر نشدن در مناظره روز گذشته (پنجشنبه) بین همه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در این شبکه دانستند.

 

به نوشته این سایت ها، مگان کیللی یکی از اعضای تیم خبرنگارانی بود سوالات را از نامزدهای ریاست جمهوری می پرسید.
یک سایت دیگر آمریکایی نیز عکس واقعی مگان کیللی را منتشر کرد که ترامپ با فتوشاپ، عکس بن طلال را درکنار وی قرار داده بود.

 

اختلاف بین ترامپ و مگان کیللی به ماه اوت گذشته باز می گردد؛ یعنی وقتی که مگان کیللی از ترامپ پرسید که آیا اظهارات اهانت آمیز مکرر وی به زنان با شخصیت مردی که شایسته است ملت آمریکا وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کند، همخوانی دارد؟
در پایان مناظره، ترامپ به طور تلویحی گفت که این خبرنگار زن به دلایل صرفا زنانه به وی ظلم کرده است و از آن مناظره به بعد بود که طرفداران ترامپ با دهها مطلب به طور منظم و مستقیم و غیرمستقیم به این خبرنگار حمله کرد

 

نظر شما