شناسهٔ خبر: 121308 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

پیشنهاد وقیحانه امارات به AFC !

AFC رئیس فدارسیون فوتبال امارات که از حامیان جدی سعودیها است در گفت و گویی که با یک شبکه عربستانی داشت پیشنهاد وقیحانه ای را به کنفدارسیون فوتبال آسیا داد.

به گزارش «نماینده»، کشور امارات از کشورهای به شمار می آید که از همان ابتدا حمایت خود را از جنجال سازی سعودیها اعلام کرد.

یوسف السرکال رئیس فدارسیون فوتبال امارات که در ایران چهره شناخته شده ای است حمایت خود از موضع گیری  عربستان در برابر ایران اعلام کرد.

باشگاه های عربستانی در این یکی دو روز اخیر حاشیه سازی زیاد علیه باشگاه های ایرانی داشته اند و اعلام کرده اند که حاضر نیستند که برابر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ایران به میدان روند و یا اینکه باید قرعه کشی دوباره انجام شود و هیچ  تیمی عربستانی با ایران بازی نکند و یا اینکه رویارویی نمایندگان ایران با عربستان در زمینی بی طرف برگزار شود.

یوسف السرکال رئیس فدارسیون فوتبال امارات نه تنها موافقت خود را با این پیشنهادهای غیر منطقی و بی شرمانه سعودیها اعلام کرد بلکه یک پیشنهاد جالب دیگر هم ارئه داد و آن اینکه تیم های ایرانی به شرق آسیا منتقل شوند تا دیگر امکان درگیری آنها با کشورهای عربی از بین رود.

او گفـت: ایران در منطقه ای قرار دارد که بسیار از کشورهای عربی در آن حضور دارند. با توجه به انکه رابطه بین ایران و کشورهای عربی خود نیست بهتر است که ایران به شرق آسیا برود و با تیم های عربی رقابت نکند. ما حمایت کامل خود را از عربستان اعلام می داریم و از موضع گیری آنها حمایت می کنیم. تیم های اماراتی هم در ایران به مشکل می خورند اما مشکلات تیم های عربستانی بسیار بیشتر از ما است و بهتر است که کنفدارسیون فوتبال آسیا به این موضوع با جدیدیت رسیدگی کند و واکنش مثبتی در این زمینه داشته باشد.

نظر شما