شناسهٔ خبر: 114499 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وزیر اطلاعات:

مشکلات جامعه فقط به دست دولت حل نمی‌شود

علوی وزیر اطلاعات گفت: امروز مشکلات جامعه فقط به دست دولت حل نمی شود بلکه باید زمینه را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده کرد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید محمود علوی روز گذشته در جمع مردم شهرستان تنکابن گفت: تنکابن شهرستان دوست داشتنی است؛ زیرا خاستگاه بزرگان علم و دانش، ورزش و سیاست است و وجود بزرگان و نام آوران فراوان آن را دوست داشتنی تر کرده است.

وزیر اطلاعات در مصلی شهرستان تنکابن گفت: امروز مشکلات جامعه فقط به دست دولت حل نمی شود، بلکه باید زمینه را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی آماده کرد.

وی بابیان اینکه دولت روحانی خدمت به مردم را عبادت میداند، گفت: امروز فردی عاقل، کارآمد و با کوله باری از تجربه در عرصه های مختلف سکان دولت را در دست گرفته است.

وزیر اطلاعات با اشاره به وضعیت دولت یازدهم هنگام آغاز فعالیت گفت: در شرایطی دولت آغاز بکار کرد که خزانه دولت خالی بود و در تمامی بخشها با کمبود درآمد مواجه شد و علاوه بر آن تحریمها، کارشکنیها وتخریبها  نیز به دولت تحمیل شد و باید گفت همین که دولت تا کنون نگذاشته مملکت با این همه بدهی زمین بخورد، هنر کرده است.

وی به امنیت کشور اشاره کرد و گفت: به برکت تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همه آحاد جامعه شاهد امنیت در کشور هستیم درحالیکه دورتادور کشور، آتش و باروت بیداد میکند.

حجت الاسلام علوی در خصوص گروه مذاکره کننده گفت: این گروه باافتخار و عزت با غرب مذاکره کرده و دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به ارمغان آوردند.

نماینده ویژه رئیس جمهور، ادامه داد: اگر روزی بشود جزئیات مذاکره را چاپ کرد آن وقت مردم ایران درمی یابند که چگونه گروه مذاکره کننده از عزت ایران دفاع کردند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه گفت: باید مهربان باشیم و با همدلی و همراهی، با دشمن مقابله کنیم.

وی گفت: امروز جامعه علمی و دانشگاهی و حوزه احساس آرامش میکنند زیرا فضای امنیتی در آنها وجود ندارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به فاجعه منا گفت: این فاجعه ناشی از بی کفایتی و بی تدبیری دولت آل سعود بوده و البته دولت ایران با بررسی ابعاد فاجعه برای احقاق حقوق مردم گام برمی دارد.

نظر شما