• سلیمی نمین ۱۳۹۶-۰۸-۰۲ ۱۱:۱۷

     گفت و گو با سلیمی نمین درباره خطرات تفکر تکنوکراتیسم برای آینده انقلاب

    برنامه‌های نجفی به مراتب پیچیده‌تر از دوره کرباسچی اجرا می‌شود

    برنامه‌ها و سیاست‌های کرباسچی در شهرداری تکرار نمی‌شود چراکه به‌مراتب پیچیده‌تر خواهد بود. در گذشته آنها خطاهایی انجام دادند که این خطاها کار را برایشان سخت کرد

  • ناصری/2 ۱۳۹۶-۰۸-۰۲ ۱۱:۳۰

     «نجفی» گزینۀ «کرباسچی» برای شهرداری نبود

    «عبدالله ناصری» در گفت‌وگو با «نماینده» به تحلیل روابط کارگزاران و اصلاح‌طلبان در جریان انتخابات شورای شهر و تعیین شهردار تهران پرداخت

  • پیرهادی ۱۳۹۶-۰۸-۰۲ ۱۱:۴۰

    تهران تحمل شیوۀ مدیریت «کرباسچی» را ندارد!

    اگر مدیریت «کرباسچی» در شهر تهران استمرار یابد، تبعات نامناسبی خواهد داشت دیگر تهران تحمل آن مدیریت را ندارد به همین جهت باید با برنامه و با دقت اداره شود تا پایتخت، ثبات و آرامش به همراه داشته باشد.

  • نجفی/2 ۱۳۹۶-۰۸-۰۸ ۱۵:۵۵

    «برنامه» شهردار تهران «بیانیه» است

    ایمانی با اعلام اینکه برنامه «نجفی» برنامه نیست بلکه بیانیه است، تصریح کرد: «برنامه‌ای که خیلی فوری آماده شود و در آن از کلیات حرف زده شود، بیانیه است. برنامه مبتنی بر مجموعه سیاست‌هاست و آن سیاست‌ها هم مبتنی بر مجموعه اهداف است.»

  • تکنوکرات ها ۱۳۹۶-۰۸-۰۸ ۱۵:۵۹

    گزارشی از از روند فراز و فرود کارگزاران از بدو تشکیل تا امروز

    اهمیّت شهرداری برای تکنوکرات‌ها چیست؟

    در پاسخ به این سؤال «چرا شهرداری برای «تکنوکرات‌ها» مهم شد» باید اذعان داشت: «امکانات بی‌نظیری که در شهرداری تهران وجود دارد، برخی جریانات سیاسی را برای تصاحب این جایگاه به تکاپو می‌اندازد. درواقع سازمان عمومی، شهرداری تهران یک مجموعۀ کامل از امکانات و ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و حتی سیاسی است که فرصتی بزرگ برای گروه‌های به دنبال قدرت در قلب ایران محسوب می‌شود.»

  • مهدی فضایلی2 ۱۳۹۶-۰۸-۱۷ ۱۳:۰۵

    «عدالت» در تفکر تکنوکرات‌ها جایگاهی ندارد

    آنچه ما به‌عنوان ارزش یاد می‌کنیم در نگاه آنها به‌عنوان «تکنوکرات‌ها» خیلی پررنگ نیست که برای نمونه می‌توان از «عدالت» نام برد؛ عدالت در بین آنها جایگاه ندارد یا تعریفی از عدالت می‌کنند که دقیق و مبتنی بر ارزش‌های دینی و انسانی نیست.