شناسهٔ خبر: 96664 - سرویس سیاست

ابتکار: واقعیت ها را بازگو می کنیم

ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دولت یازدهم تلاش دارد از بازی های سیاسی دوری کرده و با توجه به نقدهای منصفانه در مسیر خدمت رسانی به مردم گام بردارد به همین خاطر این دولت واقعیت ها را بازگو می کند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، معصومه ابتکار که به منظور افتتاح ساختمان اداره محیط زیست و دیدار با آیت الله محمدی ری شهری به شهرستان ری سفر کرده بود با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان ری با مسئولان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با گرامیداشت حماسه۲۴ خرداد اظهار داشت: حماسه ۲۴ خرداد تحولات مهمی در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوجود آورد.

ابتکار افزود: مردم با حضور پرشور بر سر صندوق های رأی سرنوشت آینده خود را تعیین کردند و این روز مردمسالاری دینی را در کشور به نمایش گذاشت.

وی مردمسالاری دینی در کشور را مدیون هدایت های امام راحل و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مردمسالاری دینی در کشور مدیون امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است.

این مسئول با تأکید بر عزم دولت برای حل مشکلات یادآور شد: مردم تلاش های صورت گرفته را می بینند به طوری که دولت یازدهم تورم ۴۰ درصدی را به زیر ۱۵ درصد رساند و زمینه سرمایه گذاری هر چه بیشتر را فراهم آورد.

معاون رئیس جمهور خروج از رکود تورمی را یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: رشد اقتصادی از منفی ۲ دهم درصد به مثبت ۲ دهم درصد رسید و کشور از رکود تورمی خارج شد.

وی افزود: دولت یازدهم تلاش دارد که از بازی های سیاسی دوری کرده و با توجه به نقدهای منصفانه و دلسوزانه در مسیر خدمت رسانی به مردم و اصلاح امور گام برمی دارند به همین خاطر این دولت واقعیت ها را برای مردم بازگو می کند.

رئیس سازمان محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که بنزین مصرفی در تهران یورو چهار است گفت: به همین خاطر در سال گذشته  هوای پایتخت شرایط مناسبی داشت.

گفتنی است از صبح امروز معصومه ابتکار به همراه جمعی از مسئولان محیط زیست به شهرستان ری سفر کرده است.