شناسهٔ خبر: 93517 - سرویس سیاست

اصلاح طلبان در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت می کنند

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی را یک سخن درون حزبی و تشکلاتی دانست و گفت که هیچ اختلافی بین سه شورای راهبردی، هماهنگی و مشورتی اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

به گزارش نماینده فرج کمیجانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، در مورد جلسه یکشنبه شب این تشکل سیاسی اظهار داشت: جلسه هماهنگی شورای اصلاحات با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد و کمیته سیاسی در مورد مدل‌های مختلف اجماع کامل اصلاح‌طلبان گزارش مفصلی را به جلسه ارائه کرد.

وی تاکید کرد: اعضای شورای جبهه اصلاحات بر اجماع صد در صدی جریان اصلاحات به عنوان اولین و مهمترین راهبرد انتخاباتی خود تاکید کردند.

کمیجانی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتماد ملی در جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور داشت یا خیر، ‌ گفت: بله؛ حزب اعتماد ملی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و در این جلسات شرکت می‌کند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به این پرسش که آقای منتجب‌نیا انتقاداتی را به شورای راهبردی اصلاح‌طلبان داشته و تاکید کرده که این شورای راهبردی مسیر انحرافی است آیا اظهارات وی را بررسی کردید یا خیر، ‌ گفت: این نگاه درون تشکیلاتی خود حزب اعتماد ملی است بنابراین هیچ اختلافی بین شورای راهبردی، ‌ مشورتی و هماهنگی اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

وی با اشاره به مجمع عمومی خانه احزاب که قرار است ۳۱ اردیبهشت برگزار شود، ‌ گفت: اعضای شورای جبهه اصلاحات در مورد تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی خانه احزاب نیز مقرر کردند کلیه احزابی که داعیه اصلاح‌طلبی دارند در سال همدلی و همزبانی بدون هیچ پیش‌شرطی در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت کنند.

کمیجانی ادامه داد:‌ در مورد تغییر بندهایی که در اساسنامه خانه احزاب قرار است مدل‌های مختلفی ارائه شود هر شیوه‌ای که اکثریت مجمع عمومی تعیین کنند برای جمع اصلاح‌طلبان قابل احترام است و اصلاح‌طلبان هدف اصلی خود را تشکیل قدرتمند خانه احزاب می‌دانند.