شناسهٔ خبر: 86736 - سرویس جامعه

سرار اشتری خبر داد:

آغاز پلیس افتخاری در سال آینده

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی: در سال ۹۴ فعالیت پلیس افتخاری و بهره گیری از این توان مردمی به صورت رسمی آغاز می شود.

به گزارش نماینده به نقل از صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم آغاز" طرح نوروزی" در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش با هدف آمادگی بیشتر همکاران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شده است.

سردار سرتیپ اشتری افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با امکانات، نیرو و تجربه بیشتر در خدمت مردم شریف تهران، محله ها و محل هایی که نیاز بیشتر به حضور پلیس دارد، خواهد بود.

ثبت ۳۷ میلیون تردد در جاده‌ها

وی با اشاره به تردد ۳۷ میلیون خودرو در این ایام در جاده های کشور گفت: افزایش سفرهای مردم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم مردم با رعایت مقررات، با آسایش و آرامش سفرهای خود را انجام دهند و به سلامتی به شهر خود بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گشت های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در همه محلات تهران استقرار دارند و قرارگاه مبارزه با سرقت با قوت کار خود را در ایام نوروز انجام می دهد.

آغاز پلیس افتخاری در سال آینده

سردار سرتیپ اشتری با اشاره به برنامه نیروی انتظامی برای استفاده از پلیس افتخاری افزود: در سال ۹۴ فعالیت پلیس افتخاری و بهره گیری از این توان مردمی به صورت رسمی آغاز می شود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره وضع تردد در مرزهای کشور نیز گفت: در تمامی مرزهای زمینی و هوایی امکانات و نیروی انسانی تقویت شده و ترددهای مرزی مثل گذشته سریع و آسان است و ایستایی مسافران نیز کمتر شده است.