شناسهٔ خبر: 83986 - سرویس مجلس
منبع: ایسنا

آفتاب درخشان اسلام با نفس‎های عده‎ای خاموش نخواهد شد

سوری43 نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: دین‎مبین‎ اسلام همچون خورشیدی تابان بر سراسر دنیا نورافشانی خواهد کرد و این آفتاب درخشان با نفس‎های عده‎ای خاموش نخواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل ازایسنا)، حجت‎الله خدایی‎سوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انقلاب‎ اسلامی ‎ایران با تکیه بر اسلام‎ناب، گفتمانی را در جهان مطرح کرده است که نسخه نجات‎بخش بشریت شده، به‎گونه‎ای که توجه تمام دنیا را به خود جلب کرده و این موضوع برای مستکبرین ناخوشایند است.

عضو کمیسیون امنیت‎ ملی مجلس نقشه دشمنان برای مقابله با نشر گفتمان انقلاب‎ اسلامی را ناکام خواند و خاطرنشان کرد: هم‎اکنون شاهد بیداری ملت‎های سراسر دنیا هستیم و دروغگویی مدعی حقوق‎بشر برای مردم آشکار شده است.

وی با محکوم‎کردن کشته‎شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا، تصریح کرد: آن‎هایی که به هر طریقی، چه با حمایت گروهک‎های تروریستی همچون داعش برای خشن جلوه‎ دادن دین اسلام و چه با کشتار مسلمانان در سراسر دنیا، می‎خواهند با اسلام مقابله کنند، بدانند که دین ‎مبین ‎اسلام همچون خورشیدی تابان بر سراسر دنیا نورافشانی خواهد کرد و این آفتاب درخشان با نفس‎های عده‎ای خاموش نخواهد شد.

سوری نظام ‎مقدس جمهوری‎ اسلامی ‎ایران را پرچم‎دار مبارزه با مستکبرین جهانی دانست و اضافه کرد: استکبار ‎جهانی از نقش راهبردی جمهوری اسلامی ‎ایران برای روشنگری اذهان‎ عمومی مردم دنیا علیه مدعیان دروغین حقوق ‎بشر آگاهی دارد و به همین‎ دلیل با استفاده از جنگ‎ نرم به مقابله با انقلاب ‎اسلامی آمده است.