شناسهٔ خبر: 83269 - سرویس سیاست

سران قوا و مراجع تقلید: ما هم همراه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می آییم

راهپیمایی 22 بهمن سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مراجع عظام تقلید ، ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در همایش ملی ۲۲ بهمن ، اعلام کردند ما هم می آییم.

به گزارش  نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس جمهور با دعوت آحاد مردم ایران به حضور بانشاط، پررنگ‌تر و مقتدرتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سر دادن شعارهای وحدت و همدلی در این مراسم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز جشن ملی و روز ملت ایران است.

آقای روحانی حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن را به معنای ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل توصیف کرد و افزود:‌ هر مقدار این حضور پررنگ‌ تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی‌تردید ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی هم گفت: ملت ایران ۲۲ بهمن اراده خود را در برابر حرکت‌های تروریستی دست‌ساز قدرت‌های بزرگ و موضوع هسته‌ای نشان می‌دهد.

آقای علی لاریجانی با اشاره به شرایط کنونی  مذاکرات هسته‌ای و ماجراهای مختلفی که در منطقه وجود دارد، افزود: حضور مردم موجب می‌شود دیگران تصور نکنند که اینجا تجارتخانه است و در مذاکرات تاجرمآبانه برخورد کنند.

رئیس قوه قضائیه نیز گفت: ملت بزرگ ایران همانند سال های پیش، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که زیر بار زور نخواهند رفت.

آیت الله صادق آملی لاریجانی با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن افزود: از ملت شریف می خواهم همانند سالهای گذشته در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند و استقامت و هم‌صدایی یک ملت را در استقامت بر ارزش های الهی پس از گذشت ۳۶ سال فریاد زنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ان شاء الله یک بار دیگر آنهایی که به امید سرد شدن فضای انقلاب هستند جواب محکمی می گیرند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اهمیت حضور مردم در آن گفت: این مراسم سالانه ای که  برای پیروزی انقلاب داریم مهمترین نشانه اش این است که مردم انقلابشان را دوست دارند و پایش  ایستاده اند و هم مشکلات را تحمل می کنند و هم خطرها را به جان می خرند.

حضور غرورآفرین در راهپیمایی فردا

در آستانه همایش عظیم ۲۲ بهمن، مراجع تقلید، علما، ائمه جماعات در پیام های جداگانه از آحاد مختلف مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 آیت ا... مکارم شیرازی در پیام خود با گرامیداشت دهه فجر انقلاب گفت : مردم خوب ایران اسلامی، امسال پر شورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی شرکت و دشمنان را مایوس می کنند چرا که انقلاب ما پررنگ تر از هر سال و تاثیر گذارتر از همیشه شده است.

آیت‌ا ... نوری همدانی ، راهپیمایی ۲۲ بهمن را عرصه نمایش اقتدار اسلام و انقلاب دانست و گفت : بر همگان لازم است که در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

آیت ا... سبحانی ۲۲ بهمن ۵۷ را تحقق وعده الهی در غلبه مومنین بر کفر و فساد دانست و حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مصداق شکر گزاری از این موهبت بزرگ الهی برشمرد.

آیت ا... جوادی آملی با اشاره به اینکه باید قدر نعمت انقلاب اسلامی را دانست تاکید کرد همه در مقابل حفظ این انقلاب مسئول هستیم و باید ۲۲ بهمن را گرامیداشت.

آیت ا... علوی گرگانی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز عزت و پیروزی مردم ایران اسلامی است از مردم همیشه در صحنه ملت ایران خواست همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

آیت ا... مظاهری رییس حوزه‌ علمیه استان اصفهان، ۲۲ بهمن را یوم الله و فتح الفتوح انقلاب اسلامی خواند و بر لزوم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

آیت ا... هاشمی شاهرودی تاکید کرد، امسال هم مردم انقلابی ایران اسلامی همچون سالهای گذشته با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توهمات و مواضع دروغین دشمنان اسلام خواهند کشید.

آیت ا... واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی، برحضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: اطمینان دارم این ملت بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت انقلابی خود را بار دیگر به همگان نشان خواهد داد.

آیت الله محمد یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مداوم مردم در همه صحنه های انقلاب، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مصداق حمایت از نظام دانست و تصریح کرد : حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه همگانی و شکرگزاری نعمت بزرگ انقلاب و برکات آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه با اشاره به نقش مردم در تداوم انقلاب گفت : مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضمن بیعت مجدد با رهبر انقلاب دشمنان را نامید و دوستان را شادمان خواهند کرد.

آیت الله سعیدی امام جمعه موقت قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در پیام خود تاکید کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر با حضور پرشور ملت ایران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی با اشاره به حمایت مداوم مردم از انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد با نظام اسلامی و آرمانهای بلند شهیدان است.