شناسهٔ خبر: 83062 - سرویس مجلس

نوروزی در گفتگو با نماینده خبر داد:

خروج از NPT یکی از جزئیات طرح مجلس برای جلوگیری از توافق بد است

رحمت الله نوروزی/2 نماینده علی آباد با اشاره به طرح مجلس برای جلوگیری توافق بد تأکید کرد: این طرح با نظر مثبت اکثریت نمایندگان به امضا رسیده که یکی از جزئیات آن خروج از NPT است.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با نماینده، ضمن اشاره به بیانات امروز رهبری تصریح کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری همه موارد میان طرفین مذاکره باید روشن، واضح و غیرقابل تفسیر و تأویل باشد. اگر موارد مبهم و توافقات کلی باشد هر روز شاهد مباحث و بهانه های جدید خواهیم بود همانگونه که تاکنون نیز چنین بوده و یک روز بحث موشکی و روزی دیگر گزارشات احمد شهید و غیره دستمایه بهانه جویی ها بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنان تأکید کرد: همانگونه که رهبری فرمودند کسی با توافق مخالف نیست و مخالفت ها با توافق بد است.

وی با اشاره به طرح مجلس برای جلوگیری توافق بد تأکید کرد: این طرح با نظر مثبت اکثریت نمایندگان به امضا رسیده که یکی از جزئیات آن خروج از NPT است.

نماینده علی آباد در نهایت ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط خاصی که قرار داریم، مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر حقوق مسلم هسته ای خود تأکید خواهند کرد.