شناسهٔ خبر: 81689 - سرویس مجلس
منبع: فارس

نشست فراکسیون محیط زیست مجلس با قالیباف/ آمادگی شهرداری برای پذیرش مسئولیت بهبود هوای تهران

قالیباف43 سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس از برگزاری نشست هیات رئیسه فراکسیون متبوعش با شهردار تهران خبر داد.

به گزارش نماینده به نقل از خانه ملت، کمال‌الدین پیرموذن با یادآوری جلسه امروز دوشنبه ( ۶ بهمن‌ماه) هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با شهردار تهران٬ گفت: در این جلسه موضوعات مختلف زیست محیطی و شهری بررسی و گزارش عملکرد شهردار تهران در این خصوص استماع شد.

نماینده مردم اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه برنامه جامع مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار از سوی شهرداری تدوین شده است٬ افزود: شهرداری تاکنون اقدامات مثبتی در خصوص مباحث محیط زیستی داشته که با گزارش‌های ارایه شده می‌توان به آن پی برد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری تلاش شهرداری در خصوص ایجاد کمربند سبز اطراف تهران٬ گفت: با مشارکت مردم از ۹ متر مکعب در حال حاضر ۱۵.۵ متر مکعب فضای سبز در تهران ایجاد شده که این روند تا سال‌های آینده برای بهبود وضعیت هوا رشد بیشتر هم خواهد داشت.

وی ادامه داد: درخصوص مترو هم کارهای خوبی از سوی شهرداری انجام شده و امسال نزدیک به ۲۵ کیلومتر احداث خطوط مترو داشته‌ایم.