شناسهٔ خبر: 74283 - سرویس جامعه

ورزش صبحگاهی ممنوع شد

دبیرخانه کمیته مواقع اضطرار اعلام کرد زنگ ورزش مدارس و ورزش صبحگاهی امروز و فردا در شهر تهران ممنوع بوده و اورژانس‌های ثابت و سیار در میادین شهر تا فردا عصر آماده باش هستند.

به گزارش نماینده به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، محمد‌هادی حیدر‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در آخرین کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا اگر وضعیت هوا صرفا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد سیاست تعطیلی و محدودیت‌های ترافیکی جز برنامه‌های کمیته  نمی‌باشد.

وی با اشاره به این‌که کمیته مواقع اضطرار برنامه‌ها و سایر اقدامات را در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به دبیرخانه کمیته تفویض کرده است، اظهار داشت: دبیرخانه کمیته مواقع اضطرار بر همین اساس با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری زنگ ورزش در مدارس و ورزش صبحگاهی در شهر تهران را امروز و فردا ممنوع اعلام کرده و همچنین اورژانس‌های ثابت و سیار در میادین شهر تا فردا عصر به حالت آماده باش هستند.

وی در پایان یادآور شد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این فاصله طی ۲ اطلاعیه صادره نکات بهداشتی برای حفظ سلامت را به اطلاع شهروندان رسانده است.