شناسهٔ خبر: 73147 - سرویس جامعه
منبع: ایسنا

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ بدون تغییرات خاصی نسبت به سال گذشته، از ساعت ۲۰ فردا شنبه ۱۷ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام دو آزمون‌ کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها را اعلام کرد.

 

دکتر حسین توکلی در این باره گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۴ بدون تغییرات خاصی نسبت به سال گذشته، از ساعت ۲۰ فردا شنبه ۱۷ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.

 

وی همچنین اظهار کرد که ثبت‌نام آزمون نیمه متمرکز دکتری نیز همزمان با روز دانشجو ۱۶ آذر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

 

وی افزود: کلیه داوطلبان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی مشخص شده آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای ۱۵ الی ۱۷ بهمن ماه ۹۳ و آزمون دکتری نیز ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.