شناسهٔ خبر: 71366 - سرویس سیاست
منبع: فارس

جامعه مدرسین از مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی تقدیر کرد

آملی لاریجانی عضو جامعه مدرسین گفت: اعضای جامعه با توجه به نقش آیت‌الله آملی لاریجانی در فتنه ۸۸ و نیز برخورد روشن و صریح ایشان با فتنه‌گران از رئیس قوه قضائیه تقدیر کردند.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس از برگزاری جلسه شورای مرکزی جامعه مدرسین با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر داد و اظهار داشت:‌ در این جلسه که با حضور اعضای شورای مرکزی و در غیاب آیت‌الله یزدی تشکیل شد، ‌ آیت‌الله آملی لاریجانی گزارش کلی از وضعیت و مسائل دستگاه قضایی و کارهای انجام شده در این دستگاه و همچنین موانع این مسیر ارائه کردند.

غروی افزود: در این جلسه درباره بخش‌هایی که حوزه علمیه می‌تواند به دستگاه قضایی در پرورش قضات کمک کند نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: اعضای جامعه مدرسین همچنین با توجه به نقش آیت‌الله آملی لاریجانی در فتنه ۸۸ و نیز برخورد روشن و صریح ایشان با فتنه‌گران از رئیس قوه قضائیه تقدیر کردند.

وی افزود: جامعه مدرسین از عملکرد کلی دستگاه قضائی تقدیر و تشکر کرد که این امر البته به معنای عدم وجود نقص و کمبود نیست.

غروی خاطرنشان کرد: با توجه به ارتحال مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی ضمن تجلیل از شخصیت ایشان قرار شد روز سه‌شنبه از سوی جامعه مدرسین در مسجد اعظم قم مراسم بزرگداشتی برگزار شود.