شناسهٔ خبر: 175826 - سرویس مجلس
منبع: خانه ملت

لزوم برخورد با عاملان و بانیان شهادت سردار سلیمانی/ حضور نامشروع آمریکا در عراق باید پایان داده شود

ابراهیم رضایی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق با اشاره به دیدار اخیر روسای مجالس ایران و عراق، گفت: مطالبه ایران برخورد و محاکمه عاملان و بانیان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس است و انتظار داریم که به حضور نامشروع آمریکایی‌ها در عراق پایان داده شود.

به گزارش«نماینده» ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم برخورد با عاملان و بانیان شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد  و خواستار برخورد و محاکمه عاملان و بانیان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس شد.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق در مجلس شورای اسلامی در دیدار روسای مجالس ایران و عراق با اشاره به پیوندهای عمیق فرهنگی و سیاسی میان دو ملت ایران و عراق، گفت: مشترکات اعتقادی میان دو کشور زمینه مناسبی برای توسعه روابط در زمینه های مختلف ایجاد کرده و مجلس شورای اسلامی آماده گسترش روابط پارلمانی بین دو کشور است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی در خاک عراق، تصریح کرد: مطالبه جمهوری اسلامی ایران برخورد و محاکمه عاملان و بانیان شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس است و انتظار داریم که به حضور نامشروع آمریکایی‌ها در عراق پایان داده شود.