شناسهٔ خبر: 174108 - سرویس مجلس

پرونده ویژه "جهاد تبیین"_2/حجت الاسلام میرزایی در گفت وگو با نماینده:

راه مقابله با آدرس های غلط رسانه های معاند،"تبیین" است/ملتی که در جنگ اندیشه ها مقاومت خود را از دست دهد شکستش در سایر میدان ها قطعی است/افرادی که تریبون دارند دشمن را ناکام کنند/رسانه ها؛ ابزار کار "جهاد تبیین"

میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افرادی که تریبونی در اختیار دارند با جهاد تبیینی که انجام میدهند دشمن را در این حوزه هم ناکام کنند، گفت: ابزار کار این رویارویی و این جهاد، رسانه ها هستند که باید تمام قد در اختیار جهاد تبیین قرار بگیرند.

حجت الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به الزامات «جهاد تبیین» که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد، اظهارداشت: جنگ های بین افراد و ملت ها انواعی دارد که یکی از انواع این جنگ ها جنگ شناخت است؛ در جنگ شناختی با اذهان افراد و در پی ذهن افراد با اراده های افراد کار دارند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: اگر ملتی در جنگ اندیشه ها  مقاومت خود را از دست داد شکستش در سایر میدان ها هم قطعی خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه جنگ اراده ها از طریق رسانه، اطلاعات، تبلیغات و اخبار اتفاق می افتد، افزود: کارهای بسیار خوبی در جمهوری اسلامی انجام شده و می شود اما به دلیل اینکه آدرس های غلط و نادرستی از طریق فضای مجازی، ماهواره ها و رسانه های معاند داده می شود نگاه و نظر مردم بعضاً درباره کارهای مسئولین نظام متاسفانه تغییر میکند.
میرزایی گفت: راه مقابله با این آدرس های نادرست و غلط "تبیین" است که رهبر معظم انقلاب مثل همیشه با آن تیزبینی و تیزهوشی خاص خودشان این مسئله را متذکر شدند.

وی یادآور شد: افرادی که تریبونی در اختیار دارند با جهاد تبیینی که انجام میدهند دشمن را در این حوزه هم ناکام کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص نقش رسانه ها در زمینه "جهاد تبیینی"  نیز یادآورشد: ابزار کار جهاد تبیین، رسانه ها هستند؛ ابزار کار این رویارویی و این جهاد رسانه ها هستند که باید تمام قد در اختیار این جهاد قرار بگیرند.

انتهای پیام/