شناسهٔ خبر: 173215 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

سلیمی:

سازش مرتجعین منطقه منجر به تخریب منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی می شود

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد تلاش تل‌آویو برای امضای توافق سازش با کشورهای عربی و اسلامی در راستای کسب مشروعیت است.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد سیاه امضای توافق سازش تل‌آویو با برخی کشورهای عربی و اسلامی، گفت: اسرائیل به هیچ عنوان مشروعیت ندارد از این رو به شدت تلاش می کند با برقراری روابط سیاسی، چهره خود را ترمیم کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه خصوصا در کشورهای اسلامی است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که عادی سازی روابط برخی کشورها با اسرائیل موجب افزایش ناامنی ها و پیچیده شدن معادلات منطقه ای خواهد شد.وی با اشاره به اینکه رژیم منحوس اسرائیل هیچ وقت خودش را ملزم به رعایت موازین اولیه انسانی و حقوقی نمی داند، ادامه داد: بر این اساس می توان اذعان کرد رژیم صهیونیستی مصداق تروریسم بین المللی است و اقدامات خرابکارانه آنها در کشورهای مختلف از جمله ایران بیانگر همین امر است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: سران کشورهایی که درصدد سازش با اسرائیل هستند باید بدانند آنها نیز در اقدام صهیونیست ها در راستای شهرک سازی، تخریب منازل و نابودی اراضی کشاورزی فلسطینیان شریک هستند و این لکه ننگ در تاریخ ثبت خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم کشورهای منطقه بجای ترسیدن از رژیم کودک کش اسرائیل، در مقابل آنها ایستادگی کنند تا این غده سرطانی از سرزمین فلسطین پاک شود.