شناسهٔ خبر: 172631 - سرویس مجلس
منبع: فارس

جلب اعتماد مردم صرفا با خدمت کردن مسئولان ممکن است/ نظارت دلسوزانه مجلس ادامه خواهد داشت

الهام آزاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بر طبق آرمان انقلاب اسلامی مسئولان کشور باید خادم مردم باشند نه رئیس و نباید نگاه آنها به مردم از بالا به پایین باشد.

الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان مبنی بر اینکه باید مسئولان حرف‌های مردم را بشنوند و از نگاه بالا به پایین پرهیز کنند، گفت: طبق آرمان انقلاب اسلامی مسئولان خادم مردم‌اند و بر همین اساس مسئولان کشور باید با پرهیز از نگاه بالا به پایین خود را خادم مردم بدانند نه رئیس.

وی افزود: در سایه خدمت به مردم و پرهیز از نگاه بالا به پایین است که می‌توان اعتماد مردم را جلب کرد و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و در این مسیر قوه مجریه و مقننه در کنار هم باید مجدانه تلاش داشته باشند.

آزاد خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم با کلید واژه‌هایی همچون خدمت، عدالت و امثال آن مواجهیم که در سایه تحقق این موارد می‌توان به پیشرفت و توسعه و جلب اعتماد مردم امیدوار بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر داشتن پیوست عدالت در برنامه‌های دولت تاکید داشتند که ما باید بدانیم که به عنوان حکومت اسلامی و پرچمدار عدالت در این زمینه ضمن اجرای عدالت الگویی برای دیگر کشورها باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در سایه اجرای عدالت است که اختلاف طبقاتی کاهش می‌یابد و ما شاهد توسعه در همه بخش‌ها و مناطق هستیم و مردم نیز ثمره این عدالت را خواهند چشید.

آزاد خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آقای رئیسی به کار و تلاش هوشمندانه اشاره شده که این مسأله امر بسیار مهمی است و در سایه این روش می‌توانیم به بهبود شرایط امیدوار باشیم.

وی در پایان گفت: مجلس نیز ضمن همگامی و همراهی با دولت برای رفع مشکلات به نظارت دلسوزانه خود ادامه خواهد داد.