شناسهٔ خبر: 170766 - سرویس سیاست

مجموعه کامل قوانین و مقررات انتخابات در اپلیکیشن «جمهور»

شورای نگهبان نرم افزار تلفن همراه «جمهور» شامل مجموعه کامل قوانین و مقررات انتخابات به همت پژوهشکده شورای نگهبان منتشر شد.

به گزارش «نماینده» در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در راستای دسترسی آسان تر به مجموعه قوانین و مقررات انتخاباتی، نرم افزار تلفن همراه «جمهور» شامل مجموعه کامل قوانین و مقررات انتخابات در کافه بازار منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

این نرم افزار کاربردی برای عموم مردم خصوصاً داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه حقوق عمومی قابل استفاده و بهره برداری است و با استفاده از این برنامک می توان در هر مکان و در هر زمان به متن کامل قوانین و مقررات مرتبط با انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران دسترسی پیدا کرد.

در این برنامک متن کامل قوانین مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری، قوانین مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی، قوانین مرتبط با انتخابات مجلس خبرگان رهبری، قوانین مرتبط با انتخابات شوراهای اسلامی کشور، قوانین مرتبط با همه پرسی، و سایر قوانین و مقررات مربوط به انتخابات در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران می توانند به راحتی در محتوای آنها جستجو نمایند. افزون بر این متن کامل سیاست های کلی انتخابات، نظرات تفسیری و مشورتی شورای نگهبان در خصوص انتخابات و آرای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری خصوص انتخابات در این نرم افزار قرار داده شده است.

این نرم افزار رایگان و تمامی حقوق آن برای پژوهشکده شورای نگهبان محفوظ است و استفاده از محتوا و نشر آن بدون اهداف تجاری بلامانع است.

«جمهور» را می توانید از طریق لینک ( yun.ir/ahqfe۸ ) در کافه بازار و (yun.ir/۱۵r۸۵۹ ) بصورت مستقیم دریافت نمایید.