شناسهٔ خبر: 169250 - سرویس سیاست
منبع: خانه ملت

حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر به تامین منافع ملی می شود

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم با حضورشان در انتخابات به دشمنان نشان خواهند داد که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و سبب مایوس شدن بیگانگان می‌شوند.

به گزارش«نماینده» شهریار حیدری به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای اشاره کرد و گفت: انتخابات در کشور ما آزادانه انجام می‌شود و چنین موضوعی هم در انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، شوراها و ریاست جمهوری مبرهن بوده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس افزود: قطعا؛ هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از رای بالایی برخوردار باشد و در حقیقت پشتوانه محکم مردمی را لمس کند در مراجع بین‌المللی با دست بازتری از منافع ملی دفاع خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حاکمیت به دنبال این است که حضور مردم در پای صندوقهای رای حداکثری باشد و بستر این اتفاق با اهمیت را نیز می بایست همه جریانات سیاسی فراهم کنند.

با انتخاب اصلح مشکلات موجود مرتفع خواهند شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی مجلس تاکید کرد: آنچه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای و همچنین انتخاب اصلح است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی نابسامان است، اما مردم با همین حال عرصه را خالی نخواهند کرد و به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی هستند؛ البته امیدواریم با یک انتخاب اصلح مشکلات موجود مرتفع شوند.