شناسهٔ خبر: 169088 - سرویس جامعه
منبع: خانه ملت

تصمیمات رئیس جمهور در رابطه با مسافرت های نوروزی منجر به بالارفتن مرگ و میر مردم شد

سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی نسبت به تصمیمات رئیس جمهور درخصوص مسافرت های نوروزی که منجر به بالا رفتن مرگ و میر و قرمز شدن شهرهای مختلف شد، انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: به رئیس جمهور درخصوص تصمیم گیری برای مسافرت های نوروزی که منجر به بالا رفتن مرگ و میر و قرمز شدن شهرهای مختلف شد، تذکر می دهم.

نماینده مردم گرگان در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و صمت درخصوص نابسامانی، گرانی و کمبود مرغ و روغن بیان کرد: آقای رئیس جمهور؛ آیا شما در ایران زندگی نمی کنید؟  به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درخصوص قیمت گذاری محصولات تضمینی کشاورزی از جمله گندم که قیمت آن ۴ هزار تومان اعلام شده و این مسئله باعث بی انگیزگی کشاورزان مبنی بر عدم تحویل محصول و تبدیل آن به خوراک دام و طیور شده است، تذکر می دهم.

سنگدوینی همچنین با تذکر  به وزیر نیرو درخصوص کمبود و ایجاد تنش آبی در استان گلستان و شهرستان گرگان، اضافه کرد: مطمئناً مردم گرگان همچون سال گذشته با کمبود آب مواجه خواهند شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: از وزیر نفت و مدیرعامل اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برای استقرار دکل حفاری و آغاز عملیات اجرای نفت و گاز در سقر تپه گمیشان استان گلستان تشکر می کنم.

وی همچنین از وزیر نفت درخواست کرد تا درخصوص رفع موانع پتروشیمی و عملیاتی کردن مخزن ذخیره سازی گاز در قزل تپه گنبد اقدام کند.

این نماینده مردم همچنین از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست کرد ضمن رسیدگی به مسئله درمان تامین اجتماعی در استان گلستان، برای تامین دستگاه MRI برای بیمارستان جرجانی اقدام کند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس برای حق تسریع کارکنان زندان، پزشکی قانونی، دامپزشکی تشکر می کنم و درخواست اجرای آن را از دولت و سازمان برنامه و بودجه دارم.